Monday, July 14, 2008

test

width="480" height="420"
codebase="http://fpdownload.macromedia.com/get/flashplayer/current/swflash.c
ab">
http://www1.housemovie.nl/webtv2/Main.swf"/>



value="playerXML=http://www1.housemovie.nl/webtv2/playerxml.php&params=a
ction=embedplayeruserid=bdulpresentationid=1"/>
http://www1.housemovie.nl/webtv2/Main.swf" bgcolor="#000000"
width="480" height="420" name="Main" align="middle" play="true" loop="false"
quality="high"
flashVars="playerXML=http://www1.housemovie.nl/webtv2/playerxml.php&para
ms=action=embedplayeruserid=bdulpresentationid=1"
allowScriptAccess="always" type="application/x-shockwave-flash"
pluginspage="http://www.adobe.com/go/getflashplayer"/>

Sunday, June 18, 2006

Nog een 'Echo'


28 juni, 20.00 uur Kleine Zaal, HKU

Saturday, June 17, 2006

Afgestudeerd

Ja, dus. Dat was het dan!

Friday, June 09, 2006

www.hku.nl/klaar!

Allemaal reserveren dus!

Zo goed als klaar. De flyer is naar heel DVTG (en mensen daarbuiten) verstuurd. De afspraken met de technici zijn rond. De definitieve files staan klaar. Woensdag nog een repetitie. Donderdag het theater in en opbouwen en dan kan het feest beginnen!!!!!!!!

Monday, June 05, 2006

Bizar

Hmm.... mijn pr gaat vanzelf, zo lijkt het. Ik blijk op onstage.nl te staan aangekondigd. Ens kijken of ik ook al op IMDB sta :P

Deze en volgende week nog 2 repetities en dan is het zover!

Monday, May 29, 2006

laatste dingen

Nu bezig met 100 kleine dingen tegelijk. Doet de Dell wat ie moet doen, hoe is de opstelling in de kleine zaal, is alle techniek geregeld, kan de flyer weg, heb ik een zaalwacht of hoe zit dat, geluid van de ‘film’ opnieuw inspreken, extra repetitie regelen,de final filmpjes uitrenderen met goed geluid, eeeeeeeenzovoort.

Friday, May 26, 2006

Dit wordt em

Thursday, May 25, 2006

Flyer: which one!?



Ik heb vanmiddag 2 opzetjes voor de flyer gemaakt.... maar nu kan ik niet kiezen! Opinies graag :)

Monday, May 22, 2006

Verderrrrrr

N.a.v. de tips die ik kreeg tijdens Groenlicht ben ik verder gaan pielen met de projectie. Afgelopen woensdag (test/repetitiedag) is ook Wilfred langsgeweest en heb ik nog meer feedback gekregen. Hier ben ik nu ook mee aan de gang gegaan. Ik heb besloten om de dialoog (4,5 minuut) in stukjes te hakken die ik kan starten en pauzeren (indien nodig) op elk gewenst moment. Komende woensdag ga ik hiermee testen en repeteren.

'Echo' staat nu ook aangekondigd in de maandagenda, reserveer via:
http://fac-theater.hku.nl/hku/show/id=56660/qwlo=42526_1987

Thursday, May 11, 2006

Groenlicht

IK HEB GROENLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!