Zo goed als klaar. De flyer is naar heel DVTG (en mensen daarbuiten) verstuurd. De afspraken met de technici zijn rond. De definitieve files staan klaar. Woensdag nog een repetitie. Donderdag het theater in en opbouwen en dan kan het feest beginnen!!!!!!!!
Nu bezig met 100 kleine dingen tegelijk. Doet de Dell wat ie moet doen, hoe is de opstelling in de kleine zaal, is alle techniek geregeld, kan de flyer weg, heb ik een zaalwacht of hoe zit dat, geluid van de ‘film’ opnieuw inspreken, extra repetitie regelen,de final filmpjes uitrenderen met goed geluid, eeeeeeeenzovoort.
N.a.v. de tips die ik kreeg tijdens Groenlicht ben ik verder gaan pielen met de projectie. Afgelopen woensdag (test/repetitiedag) is ook Wilfred langsgeweest en heb ik nog meer feedback gekregen. Hier ben ik nu ook mee aan de gang gegaan. Ik heb besloten om de dialoog (4,5 minuut) in stukjes te hakken die ik kan starten en pauzeren (indien nodig) op elk gewenst moment. Komende woensdag ga ik hiermee testen en repeteren.